Met spoed gezocht!!!

  • Karin

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een vriendje of vriendinnetje voor mijn yorkje Indy. Indy was altijd samen met mijn maltezertje Mimi. Zij is afgelopen donderdag ochtend helaas overleden aan de complicaties van een operatie. Indy mist haar heel erg. Zij eet momenteel slecht en vindt het moeilijk om een paar uurtjes alleen te blijven. Indy is een heel zacht hondje van 10 jaar met een slecht verleden (ex fokteefje). Het nieuwkomertje mag dan ook vooral niet dominant zijn. Een druk of erg jong hondje zal zij ook niet accepteren. Mijn voorkeur gaat uit naar een vriendinnetje omdat Indy daar het beste mee overweg kan. Een vriendje mag ook, maar dan wel gecastreerd. Als er iemand is die wegens welke omstandigheden zijn/haar hondje weg wil doen of iemand weet die zijn hondje weg wil doen mail mij dan alsjeblieft.

    karin-hartgers@hotmail.com

  • Marjolein

    Dag Karin,

    Als je nog niets gevonden hebt, check via asiel site. Er staat een klein hondje bij kleine gezelschapsdieren) dat altijd met ander hondje was. Weet niet meer precies wat, maar volgens poedeltje die ook een ander maatje moet missen.

    Succes

    Marjolein

  • Karin

    Hoi Marjolein,

    Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels een hondje cadeau gekregen die wegens familie omstandigheden weg moest (mijn zwager heeft haar helemaal in Drenthe opgehaald). Het is een shi tzu meisje van 1 jaar en 9 maanden. Erg rustig in huis en past zich heel goed aan. Die mensen hebben blijkbaar echt geen tijd meer voor haar gehad, want ze zat erg in de klit. Onder haar buikje en haar achterpoten was het vacht helemaal aan het vervilten, ondanks dat het nog niet echt lang was. Ze is met spoed naar de trimster gegaan en is nu lekker geknipt en gewassen. Ze heeft ook al een check bij de DA gehad en is helemaal gezond.