plasje in huis

  • caro

    hallo,

    ik heb twee maltezers.

    1 van 5 jaar en 1 van 3 jaar oud.

    het gaat om de jongste…

    hij doet nog steeds met regelmaat een plasje in huis.

    wie weet wat ik hieraan kan doen?

    hij is niet geholpen..zou dat eventueel een oplossing zijn?

    vast bedankt voor jullie reacties

    groetjes caro

  • Irene

    Heb je het probleem al eens aan je dierenarts voorgelegd?

    Ik heb zelf geen ervaring met reuen .Ik heb nu 2 teefjes en daarvoor ook altijd teven gehad…

    Ze hebben nooit in huis geplast totdat ze heel oud waren en incontinent zijn geworden maar jou hondjes zijn nog betrekkelijk jong.Aan ouderdom kan het dus niet liggen.

  • petra

    ik heb vijf maltezers en een ervan is een mannetje en ook niet geholpen,maar die van mij heeft het af en toe door als er een loopse hond is. En een reutje heeft ook zo zijn behoefte aan een lekker meisje,als je weet wat ik bedoel !!!!!

    Zelf maak ik me er niet druk om het is maar een plasje !!Het is meer zijn dominante gedrag en het is eigenlijk een normaal gedrag.

  • irma

    ook ik heb 2 maltezers.van 6 en 8 jaar.de jongste komt bij zo broodfokker vandaan.maar dat wist ik pas toen ik ging kijken en om de moederhond vroeg.ik heb haar wel gekocht anders had een ander het gedaan.maar ze was veel te klein om bij haar moeder weg te gaan.tascha, zo heet ze,is snachts niet zindelijk.na veel onderzoeken kwam er uit dat ze blaasgruis heeft.het is alleen vreemd dat ze overdag wel droog is als ik wat langer aan t werk ben.ik heb me hierbij neergelegd.dieetvoeding en medicatie was geen optie.ze werd daar alleen erg ziek van.dus ruimen we elke dag het piesje op.jammer dat we laminaat hebben,krijgt ook de gekste vormen.,maar ze is zooooo lief.groetjes irma.