gezocht een oudere maltezer teefje

  • Betsy

    Hallo allemaal ik zoek een maltezer teefje(het liefst geholpen) maar dan een oudere hond die wegens omstandigheden misschien een nieuw huis zoekt het mag ook echt van 8 jaar of ouder zijn hoor,dus je snapt niet voor verkeerde zaken.

    Ben zelf hondentrimster dus een echte hondenliefhebster en wil graag een maltezer ben daar altijd al gek op geweest en heb veel respect voor een oudere hond dus vandaar als er een hondje is die nog wat fijne jaren voor de boeg wil hebben hier ben ik.Een goudenmandje dus.

  • petra

    hoi hoi je zoekt een oudere maltezer en ik kijk net op marktplaats en daar staat een foto van een reutje en stamboom en 9jaar oud en deze mensen zoeken een nieuw baasje.Ga naar marktplaats en zoek onder maltezer en rashonden.

    Telefoon nr. 06-41016575 het is in brabant en als je trimster bent zie je meteen dat dit hondje een beetje bij gewerkt moet worden ,ik hoop dat dit hondje een goed baasje vindt vindt het gewoon zo rot he!!! Ik zelf heb 5 maltezers maar zou nooit meer zonder ze kunnen,maar om nog er nog een te nemen??????????Succes en ik hoop je hier mee geholpen heb.

  • Kathy

    Hoi ik heb een Maltezer teefje bijna 8 jaar oud.

    Maar met veel werk ontstoken ogen lange nagels en een vacht die er helemaal af moet.

    En ze heeft last van knie en heup hier heb ik medicatie voor maar deze zorgt weer voor de ontstoken ogen.

    Laat mij aub weten of je interesse hebt want ik ben al 2 weken bezig om haar te plaatsen op een goed aderes.

    Je mag me bellen voor alle info op 0654908523 mvg Kathy

  • betsy

    Dank je voor je reactie heb een poging gedaan om haar uit crailo te krijgen maar ze is te ziek en willen haar niet plaatsen dus mijn zoektocht gaat verder ik blijf ook crailo in de gaten houden.

  • tonnis

    ik zoek ook een vrouwje de andere overleden borris is alleen zielig hoor het is leeg in huisik heb nog vier konijnen twee katten en matlteseman

  • tonnis

    ik zoekmaltezer pup teef ik wacht af tonnisgroenhof@hotmail.com