gezocht: mini maltezer

  • meta

    Ik ben op zoek naar een mini of te wel klein blijvend maltezer teefje.

    Zij krijgt een warm en liefdevol baasje, die heel veel tijd en aandacht aan haar kan geven. Een pup of al iets ouder teefje maakt niet uit.

    Als u een teefje heeft of iemand weet die er eentje heeft, dan hoor ik dat graag.

    Mijn telefoonnummer is 06-17634264.

    Mijn email-adres is: m.snel@casema.nl

    Alvast bij voorbaat mijn dank voor uw reactie.

    Meta

  • Chanel

    Iedere maltezer is/blijft klein.

    Een volwassen teef is tussen 20 en 23 cm schofthoogte.

    Als je tenminste een rasechte maltezer koopt( met stamboom)

    Zonder stamboom mag je het eigenlijk geen maltezer noemen.

    Die witte hondjes kunnen nogal eens flink uit de kluiten wassen.

    Ik zie ze weleens van rond de 30 cm en de mensen noemen ze ook “maltezer”

    Succes ermee!

  • Webmaster

    Hallo,

    Inderdaad Chanel je hebt gelijk in je uitleg. Te veel komt het voor dat er gesproken wordt over mini maltezer.

    Daarnaast wil ik even tegen Meta zeggen dat het niet heel verstandig is zoveel prive gegevens op een prikbord te zetten. Niet iedereen heeft juiste bedoelingen.

    Zoek een fokker op de pagina die fokt volgens de regels van de Raad van Beheer. Je kan dan een mailtje sturen en een afspraak voor een kennelbezoek. Je doet dat veel kennis op en je hebt dan een veel betere voorbereiding.

    De webmaster

  • meta

    Hartelijk dank voor jullie reacties. Inmiddels heb ik contact gehad met een zeer betrouwbare kennel, die fokt volgens de regels van de Raad van Beheer en komende week kan ik een heel schattig teefje ophalen.

    Met vriendelijke groet,

    Meta

  • Irene

    Heb je de puppie inmiddels opgehaald?

    Misschien leuk om een foto in smoelenboek te plaatsen.Dan kunnen we je pupie allemaal bewonderen.