gezocht mini maltezer

  • eveline

    hallo

    ik ben op zoek naar mini maltezer een teefje ik heb al een mini teefje en wil een speelkameraadje voor dr de mijne is nu 9 maandjes ouds

    alvast bedankt

    of weet iemand misshien een goede fokker maar wel echte mini's

  • Chanel

    Een Maltezer met stamboom,dus een rashondje is altijd mini.

    Teef tussen 20 en 23 cm .

    Of dat niet mini genoeg?

  • yvon

    Ik las uw oproep en ga er vanuit dat u al voorzien bent. Waarom ik toch reageer? Ik ben op zoek naar een thuis voor Pukkie van 3,5. Zijn bazin is opgenomen en het is niet zeker of hij wel weer naar haar terug kan. Hem maanden in een pension zetten is geen optie. Hij heeft alle intentingen gehad. Is gecastreerd en gechipt.

    Het is een schat van een hondje dat met grote en kleine honden kan mgaan en met kinderen. Wel heeft hij een heel eenzaam bestaan ehad bij een oudere dame en zal nog veel moeten leren Hij heeft eerst een maand in pension gezeten maar vereenzaamde en de afgelopen drie weken heeft hij bij een gezin doorgebracht die heel hard met hem hebben gewerkt. Hij is zindelijk, kan enkele uren in een bench zitten . Helaas heeft het gezin waar hij is drie grote honden en omdat Puckie maar 2500 gram weegt wordt hij ondeer de voet gelopen. Puckie heeft geen papieren maar is wel een echte malthezer.

    Misschien dat u een andere opvangadres kent?

    groetjes

    yvon leeuw

  • Romana

    Hallo Yvon,

    Heeft Pukkie ondertussen al een nieuw baasje gevonden??

    Heb je toevallig, mocht dat nog niet zo zijn, een foto van hem.

    Ik hoor graag van je.

    Groetjes Romana

  • nathalie

    hey ben je nog steeds op zoek?

    ik heb een mini malthezerpupje teefje van 2 maand oud

    is heel speels en lief

    350 euro is de prijs

    ze is echt schattig

    moet ze jammer genoeg wegdoen , wegens ik nie veel thuis zit en t beestje zit dus steeds alleen

    laat iets weten en ik stuur ne foto op

  • trudy exalto

    hallo,

    ik zag dat je een mini maltezer te koop aan bood,heb je al een koper gevonden?

    Is het een teefje dat zou ik graag willen weten.

    hoor graag van je,

    gr trudy exalto

  • Daphne

    Hallo,

    Ik zag dat u een mini maltezer heeft.

    Heeft u haar nog?

    Ik zoek met spoed een jong mini maltezertje ik heb nu een chi en mijn vorige hondje is overleden (malt)

    Ik mis toch echt het karakter van mijn malt,

    Groetjes Daphne

  • jeany

    heb nog een teefje te koop van 2,5 kg een enchte mini en een schatje ze is 8 maanden oud.

    gr jeanine

  • cindy

    Wij hebben een nestje mini malthezers langharig.

    Deze zijn geboren op 9 maart 2011

    Mogen ongeveer het nest verlaten in mei.

    Het nestje omvat 2 mannetjes en 1 vrouwtje

    Momenteel nog geen enkel besproken.

    prijs is te bespreken

  • Jacqueline

    Beste Cindy,

    We lazen dat u een nestje met mini maltezers heeft. Wij zijn op zoek naar een mini maltezer teefje. Kunt u ons mailen om meer informatie te geven en foto's te mailen? We zijn heel benieuwd! Alvast heel erg bedankt!

    Groeten van Jacqueline