Puppiegeluk

  • Carla

    Hallo Prikkers,

    Het prikbord is erg stil de laatste tijd dus ik dacht, ´X(let´s spice the thing up

    Zoals velen weten zijn bij mij pupjes geboren. Ik maak ieder 2 a 3 dagen foto´s en filpmjes van het puppiegrut.

    Ik geniet zelf erg van de fimpjes, helemaal omdat ik de dagelijks vele uren zie en niet meer kan bedenken dat ze kleiner zijn geweest!

    Bij deze laat ik jullie meegenieten!

    http://www.youtube.com/watch?v=Upn8VZ0IEMY

    De andere films en foto´s zijn hier te zien

    Dit is geen advertentie! de pups zijn allemaal al besproken.

    Groetjes Carla

  • mick

    Oh guttegut Carla….wat ontzettend lief en aandoenlijk allemaal.

    En wat leuk die filmpjes ! Echt genieten

    Als ik dan naar die kleine pupjes kijk, kan ik me nauwelijks voorstellen, dat Mandy en Binkey (5 1/2 jaar geleden alweer) ook zo geweest zijn..

    Geniet er maar van, want voordat je er erg in hebt gaan ze naar hun nieuwe baasjes. Dat moet toch altijd wel weer een beetje pijn doen, lijkt me !

    groetjes

    Mick

  • petra

    Wat een prachtige pup's en ja geniet er nog maar van , want voor je het weet zijn ze zo weer groot.

    En dan gaan ze naar een ander baasje en dan is het weer stil in huis.

    Lieve groetjes Petra en de pup's veel geluk bij jullie nieuwe baasje en dat die maar net zo goed voor jullie zijn als jullie baasje .(tu)

  • Ada

    Halo,

    Ik heb genoten van je filmpjes! Heel lang geleden had ik ook puppy's maar toen had ik nog geen filmcamera!

    Ik schrijf elke week een column in een Rotterdamse krant. De verhaaltjes worden eigenlijk zogenaamd door mijn hondje verteld: maltezer Pinky.

    Wanneer je de Rotterdamse straatnamen wegdenkt, heb je iedere week een ander verhaaltje met foto.

    Daarom was/ben ik nieuwsgierig naar jouw foto's maar wanneer ik op ‘hier’ klik, werkt het net. Is er een andere manier om je foto's te zien?

    De link naar de laatste link van Pinky is: http://www.overschiesekrant.nl/modules/smartsection/item.php?itemid=738

    Even naar beneden scrollen tot je aflevering 44 krijgt. Je kunt ook helemaal teruggaan naar nummer 1.

    Ik hoop dat je het leuk vindt?

    Groeten,

    Ada

  • Carla

    Hoi Ada,

    foto's van pups zijn op zijn site te zien, door de vernieuwing zijn helaas wel veel foto's verdwenen ivm de overzichtelijkheid.

    je kunt de foto's bekijken op mijn site maltezer.nl -> puppys

    veel kijkplezier..

    enne erg leuke collum!

    groetjes Carla en de maltezers… (Kira, Amy en Puck)

  • Rosemarie

    Hoi Carla,

    Wat een schatjes!

    Veel plezier!

    Roos