Maltezer gezocht....

  • Anna & Annemieke

    Vorige week hebben we onze lieve demi (maltezer van 12 jaar) laten inslapen, onze kids zijn ontroostbaar..dus we zoeken een nieuw hondje….

    Via het asiel is nog niet gelukt, wellicht moet u uw hondje wegdoen vanwege een verhuizing/nieuwe baan of..??

    We horen het graag…

    We hebben geen voorkeur, hij/zij moet lief zijn voor kindjes en zindelijk zijn..

    Bellen kan ook 06 12 466198

    Groeten,

    Anna & Annemiek

    (zuid holland)

  • reinet

    hai

    mijn hondje heb ik uit asiel genomen hij is heel lief.

    je kunt kijken op www.dierenasiel.nl ik heb hem in rotterdam gehaald en daar komen veel maltezers binnen.

  • katja

    Hallo!

    Hebben jullie inmiddels al een hondje gevonden?

    Wij zitten met een (weliswaar heel schattig..!)probleem. we hebben vorige week een puppy aangeschaft, maar we kunnen haar vanwege gezinsomstandeigheden(die niet te voorzien waren) helaas niet behouden. ik zoek nu een goed thuis voor haar.ze is gezond(goedgekeurd door ook onze eigen dierenarts),sociaal, bijna zindelijk en goed gewend aan een bench.Wel heb ik veel kosten gehad bij aanschaf(alleen pup was al 495 euro), dus gratis liever niet. misschien tot hoors!

    groet,

  • Webmaster

    Hallo,

    Ik ben wel héél nieuwgierig naar de omstandigheden? Impuls aankopen? Neem snel contact op met de fokker en deze zal direct de pup retour nemen. Een goede fokker wil binnen 7 dagen niet dat zijn pup op een prikbord verschijnt en te koop wordt aangeboden. Ik vind dit heel triest voor de pup en deze moet snel naar zijn vertrouwde fokker!!!! Deze zal weer gaan zoeken naar een passend huisje.

  • Carin

    Ik zoek voor mijn zusje een maltezer , mijn vader heeft er ook eentje en mijn zusje wil er ook een , want dan kunnen ze elkaar gezelschap houden , mijn vader is de hele dag dan bij hun. Carin

  • Riet&Lucky&Sam

    Ik ben het helemaal eens met Maltezer, een Hondje koop je niet voor een week of voor een maand

    Waneer men een hondje aanschaft bedenk wel dan wel dat je er zeker 12 tot 15 jaar aan vast zit,het is ook een levend wezen wat recht op een lief en verzorgt leven

    Kun je het niet aan begin er dan niet aan,er word al veel te veel met huisdieren gehannesd

  • San van Zoë en Nicky

    Gek dat ze niet meer reageren?!

  • Gas58

    héél vreemd idd, maar dat risico loop je als je het prikbord openstelt voor elke puppenvraag of -aanbieding.

    Er zitten best ‘betrouwbare’ berichtjes tussen maar toch ook zeker berichten waarvoor ik mn hand zeker niet in het vuur durf te steken.

    Voor mij is dit 1 van de redenen dat ik liever niet zoveel meer kom, hiero, al vindt Puk dat nog altijd jammer. ;)

  • Nicole

    Hallo,

    Ik heb een heel speels leuk Malteser Leeuwtje. Ze is wel wat ouder als een pup (2 jaar oud), maar ze is heel sociaal met andere honden en speelt graag. De reden dat ik haar weg moet doen, is dat ze niet samen gaat met mijn eigen hond, ik heb haar maar mee naar huis genomen nadat mijn schoonoma is overleden en ze haar naar een asiel wilde brengen omdat niemand haar wilde hebben. Ik heb zelf een mannetjes hondje die haar ondanks dat ze niet loops is toch steeds probeert te dekken als hij de kans krijgt, en daarom hebben de hondjes steeds ruzie.

    Ik vind het zielig om haar naar een asiel te doen, en zoek zodoende een nieuw huisje voor haar.

    Indien u interesse heeft, kan ik u fotos sturen.

    U mag mij ook altijd bellen 0475-712945.

    Mvg

    Nicole en Dave

  • Monna

    Beste,

    Ik lees dat jullie op zoek zijn naar een maltezer. Wij hebben ook een maltezer die 12 jaar is maar nog heel goed is.

    Het probleem is dat we voor haar niet meer kunnen zorgen doordat wij veel weg zijn en ze is veel alleen.

    Do. vertrekken we op reis en we willen haar geen spuit geven, maar misschien vinden we een leuk gezin die voor haar wil zorgen voor de rest van haar oude dag.

    mvg.

    Monna De Spiegelaere