Wat een gezeik allemaal

  • Riet

    Ongeveer 2 jaar geleden kwam ik vaak op deze site, Het was een gezellige site,en met elkaar deelden we lief en leed, Ook hielpen we elkaar als er iemand met een vraag zat,

    Ik heb nu 2 x een oproep gedaan omtrent Mickey zijn gezondheid ( gelukkig gaat het nu iets beter met hem en heeft ie medicatie dus afwachten)

    Maar wat ik erg jammer vind is dat er bepaalde mensen hier op deze pagina totaal geen begrip hebben voor anderen, of als er iemand kleding voor zijn/haar hondje te koop heeft word er gelijk negatief over gedaan

    Of als er iemand met een vraag zit deze totaal niet serieus word genomen, Graag zou ik Saskia er op willen wijzen dat deze site bestemd is voor onze huisgenootjes en dat het geen chatprogramma is, Ik vind het jammer dat ik jouw naam even noem,maar je bent wel de aanstichter iedere keer, lees zelf maar eens terug wat je schrijf

    Ook mijn honden dragen in de winter jasjes,die ik zelf maak, dat doe ik puur om het feit dat het kleine hondjes zijn en ze sneller last hebben van maag en buikklachten, maar blijkbaar intresseert jouw dat niet

    Jammer dat deze pagina zo sterk achteruit is gegaan

    Daarom mensen: een vraag HOU EENS OP MET HET GEZEIK TEGEN ELKAAR

  • jannie van merkel

    Riet ik ben het helemaal met je eens,wat een gehakketak hier,ik hou het na 1 week voor gezien,er zijn nog andere prikborden waar deze vijandigheid niet voorkomt, komt dit toch voor, dan wordt dit soort mensen van het prikbord verwijderd, en dat is maar goed ook!

  • saskia

    als jullie er niet tegen kunnen dat er mensen zijn die hun hond als hond zien, waarom bemoeien jullie je dan ermee???

    helemaal jannie, net een week op dit prikbord, en nu al stennis maken over een mening van een ander.

  • Riet mickey en lucky

    Saskia blijkbaar moet je toch iedere keer het laatste woord hebben,stop daar eens mee, dit is een Hondenpagina voor weetjes en watjes en niet om elkaar af te zeiken, blijkbaar heb je dat niet in de gaten, en mijn Honden Luckey en Mickey zijn niet zomaar honden zoals jij er over praat, Nee het zijn onze huisgenoten en wij hebben hun lief en geven hun aandacht en liefde, Pas als je dat zelf geef aan hun krijg je het dubbel en dwars terug,Wij mogen dan wel twee hondjes hebben die door andere mensen aan de kan zijn gezet,en dat Luckey maar drie pootjes heeft die funcioneren, Wij zouden ze voor geen GOUD meer weg doen

    En Saskia een beetje meer respect voor je eigen hond zou geen kwaad kunnen

    Denk eerst eens na voordat je iets schrijf.

  • Madelon

    Een cursus Nederlands zou voor sommigen hier ook geen overbodige luxe zijn, maar goed, daar zijn weer andere prikborden voor ;-)

    Waar ik me verschrikkelijk aan erger is dat mensen hun hond als een kind of pop beschouwen, ze daar naar kleden en behandelen. Als iemand op vakantie gaat, zijn/haar hond bij iemand anders laat logeren en dan elke avond naar diegene belt om de hond even te “spreken”, zich mammie noemt naar de hond toe… ja dan behandel je je hond niet meer als een dier naar mijn idee.

    Heeft een hond een jas of wat voor kledingstuk dan ook nodig vanwege lichamelijke klachten: altijd doen! In dat geval zul je mij er niet over horen. Maar je hond een trouwjurkje aantrekken omdat het zo “schattig” staat… bah!

    En Riet… ik heb er goed over nagedacht voordat ik dit bericht plaatste!

  • marijke van flip

    Helaas heb ik ook wat over de kleding geschreven maar niet in negatieve zin zeer zeker niet. Maar ik hou het voor gezien.

    Helaas leeft Flip niet meer dus heb ik hier eigenlijk nix meer te zoeken.

    Inderdaad was het een jaar geleden nog gezellig.

    Het gaat jullie en jullie hondjes goed.

  • aaltje

    wat heeft nederlands taal hier nu mee temaken je raakt hier mensen mee die dit niet goed beheersen waaronder ik zelf ik kan me goed voor stellen dat er mensen zijn die hier niet meer willen komen dit zal ook mijn laatste keer zijn laat iedeen omgaan met hun hondje zo als hun dat willen of gun je ze dat niet

    aaltje

  • Gioia

    Ik lees het al:

    na 2 jaar niet op het prikbord te zijn geweest is het weer terug bij af:

    jammer …. er zijn zoveel waardevolle dingen die we zouden kunnen delen, maar goed ik meld mij dan aan bij een forum ofzo,misschien is dat wel leuk?

  • henk

    HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • webmaster

    Hoi allemaal,

    Wat is dit nu weer? Kom op! hou het gezellig met elkander. Dit is ook al een hele oud topic.