looking good

  • Ellen

    Even een vóór de metamorfose-foto:

  • Ellen

    Én een ná-de-metamorfose-foto: (zoek de verschillen) We laten het gáuw weer groeien!!!!!!!

  • mick

    Wat een lief koppie…….lang of kort……maakt niet uit !

    gr. mick

  • jos en tosca

    goede avond.

    inderdaad looking good.(zij is weer mooi voor de feestdagen.).

    leuk dat strikje.

  • Anneke

    Hallo Ellen,

    Wat een prachtig mooi hondje is jouw Saar. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar net zo`n mooi hondje. Mag ik eens vragen, waar komt dit lieve schepseltje vandaan?

    Hartelijke groetjes van Anneke

  • Tezz

    Prachtig!!!!!!! Zo'n geknipt hondje is even wennen, maar het blijft een prachtexemplaar hoor! Harley gaat binnenkort ook voor het eerst naar de kapper, ben benieuwd……

    Nog even een vraag: hoe verzorg je de oogjes?? Harley heeft echt ontzettend bruine strepen, vreselijk! Ik gebruik ‘tears away’ dagelijks en kam ook het vuil er goed uit, maar het helpt echt niets !

  • Ellen

    Hoi Tezz,

    Nou ik ben benieuwd naar Harley's voor en na-foto!!!

    Over de oogjes; ik doe er zo weinig mogelijk aan. Niet teveel aan ‘pielen’, dat gaat alleen maar meer irriteren. Ik kam ze alleen iedere dag goed vanaf de ooghoekjes mat een metalen vlooienkammetje. Je kunt ook als je Harley niet helemáál wilt wassen de snuit voorzichtig met warm water met een beetje honden-of babyshampoo doen. Voorzchtig tussen je vingers wrijven met een beetje sop.

    Maar ik ben er eigenlijk ook wel zeker van dat het ook een kwestie van aanleg is hoor. Het éne hondje heeft er meer last van dan het andere. Mijn ‘buurhondjes’ half maltezer half wat anders hebben het ook heel erg, hele roestbruine strepen en die worden zelfs íedere 8 weken helemaal getrimt, dus ook de ogen kort.

    Ze zeggen ook wel dat een tipje vaseline werkt, maar daar blijft toch ook vuil en stof aan plakken zou je zeggen en papjes met maizena; het moet niet gekker worden zeg.

    Je kunt ook bij de trimster tussendoor de pony en oogjes bij laten knippen, dus niet een algehele trimbeurt maar een tussendoortje zeg maar. Het zijn gewoon die binnenste oogharen die prikken in de ogen wat gaat irriteren.

    Succes!

    garoetun, Ellen.

  • Ellen

    Hoi Anneke!

    Nou we zijn er ook maar wát trots op hoor, ze is ook zó lief!

    We hebben heel lang gezocht op marktplaats en bij de ‘grote ’maltezerfokkers'. Tot we bij toeval stuitten op een heel betrouwbaar particulier adresje in brabant. Een schat van een hondentrimster met 3 malteesjes. Zo heel af en toe heeft ze een nestje.

    Dus goed zoeken en de tijd nemen, ga niet over één n8 ijs! Er ging een wereld van ellende voor me open op marktplaats, wát een broodfok!

    Sukses!

    gr. Ellen.

  • marijke van Flip

    Wisten jullie dat het ook in de voeding kan zitten, m.n. pedigree!!!

    Dat geef ik dus niet. Flip heeft er geen last van . Bij de dierenwinkel hebben ze remover voor oogjes.

  • Wim

    Dan ben ik benieuwd naar het supervoer van Ellen d'r hond. Mijn hondje heeft ook wel heel veel last van traanstrepen.