ook zo'n verknipt hondje? ;-)

  • Joyce & Lucky

    mijn maltezertje is inmiddels 3,, jaja kleine puppy's worden groot,, en dan zit je op zo'n dag als vandaag even lekker “rustig” achter je laptop en dan heb je een hondje wat als een debiel rondjes om onze trap gaat rennen in de woonkamer..!! en uiteindelijk ploft ie op me voeten neer en valt als een blok in slaap!

    doen die van jullie dat ook wel is.. rondjes door de kamer heen sprinten alsof hun leven er vanaf hangt.. nou ik heb me eigen weer bescheurt hier! ;)

  • jos en tosca

    nou en of;??

    die spruit van mij is nu bijna 6 maanden.

    die doet presies hetzelfde;:????(WAAROM).?????

    geen idee.maar het is wel leuk om te zien.ha ha.??

    het zal wel in het karakter van het ras zitten.(DENK IK).???

    fijne dag verder ook al is het nat buiten.lekker weer om binnen te blijven.

    gr. jos en tosca.

  • Wim

    Yep, doet de mijne ook en onder luid gegrom. Lig meestal helemaal dubbel van het lachen en ze ploft inderdaad daarna neer met een zeer woeste blik. Ook buiten doet ze dat regelmatig (tot de batterijen op zijn! ) hehe!

  • marina

    Ze moeten hun energie kwijt, daarom rennen ze als een gek door het huis, duurd meestal paar minuten! t is idd een dolle pret.

  • mick

    haha….heel herkenbaar…..bij ons komt het meestal zo rond een uurtje of 5 voor.

    mandey en binekey liggen elkaar dan vanaf een afstandje aan te staren…..ze piepen….de staartjes zwiepen….en ja hoor dan vliegt het lontje in het kruitvat….en daar gaan ze (met grommen en een helehoop lawaai) door de kamers om de tafel met een noodgang en weer terug….en opnieuw…..en opnieuw…en opeens is het over !

    gr. mick

  • lien

    hoi ja dat is heel kenbaar ja hahahaha het gebeurd hier bijna elke dag dan ze elkaar zo achter na gaan maar welhttp://tinypic.com/view.php?pic=7yrgsac&s=1 leuk dan leg ik in een deuk hier

  • lien

    hoi de foto ging niet goed hahahaha hier kom die gr lien

  • lien

    ik hoop dat die nu wel goed gaat

  • lien

    sorry haar het luk even niet ik moet even op zoeken wat tinie schreef hoe je dat moest doen gr lien

  • lien

    nog 1 keer dan even kijken of die nu lukt