voor Marijke van Flip

  • marina

    Marijke ik heb je bericht gelezen, en voel zo met je mee….wat ontzetten dat Flip door zijn achter pootjes zakt, vreselijk….hoe lang is dat al zo???

    En hoe is de echoscopie afgelopen??? Ben zo benieuwd of er uit dit onderzoek iets is uitgekomen?

    Ik trek het mij in het bijzonder aan omdat mijn vorige hondje het ook altijd aan zijn maag darm kanaal had….maar bij jou hondje hoeft dit natuurlijk niet hetzelfde te zijn…!

    Laat mij alsjeblieft weten hoe het gaat met Flip.

    Heel veel sterkte Marijke, en een

    Knuffel voor Flip!!

  • marijke van Flip

    Hai Marina,

    Nou ik moet zeggen dat ik wel even moest slikken maare de uitslag was vergrootte lever ,blaassteentje.Een biopt van blaas,lever en urine voor kweek, Dinsdag kan ik voor de uitslag bellen.

    Internist is erbij gekomen en heeft hem nagekeken.Had het over een endoscopie(inwendig darmonderzoek) en gastroscopie(inwendig maagonderzoek) maar daar moet ik nog bedenktijd overnemen , ik heb overlegd met de D.A en die dacht hetzelfde.

    En wat dacht je……….ik heb mijn Flippie weer terug kwam gelijk vrolijk uit de deur,v.d. dierenkliniek. Dus de prednison en antibiotica slaat aan. Hij trok mij net ook weer naar zijn ‘'oude rondje’' loopt weer met zijn staartje op zun rug.Kwam als een speer aanlopen toen ik de koelkastdeur opende,wat hij al een maand niet meer deed.

    Nee ik ben gerustgesteld en ik denk dat we het wel redden met dieet en af en toe hulp van de dierenarts. Ben toch blij met de doorverwijzing afgezien de financiele aderlating. Flip en ikke zien het weer vrolijk tegemoet.

    Trouwens ik ben er wel via deze site, die ik helaas niet eerder vond,erachter gekomen dat veel Maltesers problemen met maag,darm en lever hebben.

    Een dikke knuffel van Flip en dank voor je bezorgdheid