2 gekke hondjes

  • mick

    Als wij een wandeling maken (in de polder) kijken Mandy en Binkey niet op van koeien en/of paarden. Een ruiter kan rustig passeren….M&B talen er niet naar.

    In het park achter onze flat lopen een aantal koeien (van een bijzonder soort ) gewoon los……M&B lopen gewoon onder de snuiten door en talen er niet naar.

    Maar b.v. tijdens een wandeling in Denemarken, waar op ca. 500 m. een paar herten de weg overstaken…..werden ze gek…..op de achterpootjes…..en gillen !

    Aan een konijn in een hok in huis wordt gewoon gesnuffeld……lopen we in de polder en ze zien er één springen……..nou….dan zijn we ze gewoon een 10 minuten kwijt……gillen en er achteraan !

    Zitten er 7 eksters op de weg………geen reactie……maar jongens….als het kraaien zijn……dan weet je niet wat je meemaakt……op de achterpootjes en….uiteraard ja…..gillen !

    Een maf stelletje…..toch ?

    gr. mick

  • to

    het zijn inderdaad gekke hondjes zo af en toe. joey heeft zo'n gekke tik als hij grasveldjes ziet dan is hij niet te houden rollen en rennen voor wat dat kleine ukkie kan met z'n zeven maanden. dan zie je ook dat er ondanks de kleine verpakking een echt hondje in zit.

    gr.to

  • marina

    Ik denk dat het komt doordat het konijn in het hok zit, daar kunnen mandy en binkey niet bij, en niet mee spelen……maar als ze dan een konijn in het bos zien, dan denken ze ook van>> mmmmm nu kunnen we eindelijk es spelen, en zijn er als de kippen bij…..maar dat konijn is natuurlijk allang weg……kijk je wel uit dat mandy en binkey niet een konijnenhol in gaan….eng hoor….maar wel grappig dat ze zo stoer op hun achterpootjes gaan staan…lijkt me een heel leuk gezicht.

    Maar het is ook niet zo vreemt dat ze achter de herten gaan, want herten lopen niet zoals koeien doen, maar springen en zigzaggen:-) en dat is onbegonnen werk voor Mandy en Binkey:-) ha

  • marina

    Goh To, is Joey al 7 maanden, wat gaat de tijd toch snel he.

    Joey is zeker al aardig volwassen aan het worden.

    Ja, en wat kunnen onze pups dolle momenten hebben, hier idem dito met Beertje…die kan er ook wat van hoor…als het effe kan neemt ie zo'n beetje alle banken mee….vliegt over de rug leuning van de bank, en springt als een kip zonder kop!….tís hier soms ook behoorlijk raak, maar ik begrijp dat ze even moeten ontladen:-)