Wim!

  • marina

    Ik heb het mail adres van Wim gevonden, ga hem zo een mailtje sturen en hem vertellen dat het PB weer terug is….Hij had altijd zulke goede adviezen!

    Marina

  • jos en tosca

    goede morgen;?Marina.

    heel goed gedaan.ook namens tosca.

    ta ta:;???

  • marina

    :-) de mail heb ik vanmorgen verstuurd…ik hoop day het mail adres nog up to date is…en dat met Wim ook alles goed is!

    Bedankt voor de reaktie Jos

  • jos en tosca

    graag gedaan.;;??

    maar hopen dat hij reageert.

    ben;?benieuwd.

    gr.jos en tosca.:;???

  • Ellen

    Issie nou???

  • joke

    met zijn hondje aan de wandel!!!

  • marina

    is dan wel een heeeeeeeel lange wandeling……ik heb hem een mail gestuurd maar nog geen reaktie van zijn kant.

  • Wim

    Kijk ik toevallig in mijn mailbox…heb ik een heel lief mailtje van Marina gehad. Zijn jullie weer begonnen met het prikbord!!

    Het PB staat weer bij mijn favo's, dus ik kom weer regelmatig even kijken.

    Duurde wel ff, maar die mailbox kom ik niet dagelijks, is alleen voor mijn stille liefdes . ;) Goed gedaan, Marina ;)

  • Saskia D.

    Hoi Wim!

    Gelukkig heb je net als alweer heel veel maltezerliefhebbers de weg weer terug gevonden naar het PB. Welkom weer!

    Enne….Marina, bedankt!

    Groetjes Saskia D. het vrouwtje van een zwangere Kelly (die rond Sinterklaas uitgerekend is) en een niet-zwangere Fleurtje!

  • marina

    ohhhhhhhhhhhhhhh Wim….grandiosooooooo….wat ontzettend fijn dat je er weer bent….mijn mailtje heeft toch nog geluk gebracht!

    We hebben je erg gemist want je gaf altijd zo goed advies my dear:-)

    En idd….je was nooit uit mijn gedachten, en jou mail adres natuurlijk ook goed bewaard, zo'n aardige prikker vergeet men niet gauw!

    Al kun je soms een beetje eigenwijs overkomen ben ik er van overtuigt dat je veel van dieren weet, en in het algemeen honden en katten…

    Je hebt in je werk als medewerker van een dierenasiel veel meegemaakt, en is heel leerzaam geweest, daardoor weet jij ook meer dan de gemiddelde hondenbezitter, alhoewel jij er ook wel es naast kunt zitten:-) ha

    Zit je te plagen, vind je niet erg he….hi

    Ik kom ook niet dagelijks in mijn mailbox…, meestal 2 keer per wk…..ik wandel liever dan altijd bij de computer, houd de spieren soepel.

    In iedergeval ben ik ontzettend blij dat jij er ook weer bent, en hopenlijk komen de andere prikkers ook weer terug.

    En dankjewel voor het compliment voor het ontv. van de mail! graag gedaan!