Harley spam!!!

  • Tezz

    Jajajaja ik wil ook nog even pronken met mijn kanjer Harley!

    Vorige week was ik hem kwijt. Ik had werkelijk waar overal gezocht en begon me al zorgen te maken. Ik wist wel dat hij niet ver weg kon zijn, want hij kon niet naar buiten dus hij moest ergens in huis in slaap gevallen zijn of zo. Buiten dat was ik hem maar vijf minuutjes of zo uit het oog verloren. Lag meneer toch prinsheerlijk in de gang in het winterkastje (ja zo noem ik dat, een kastje met handschoenen, sawls, mutsen etc) te slapen!!!!!!!!!!!!!!

  • jos en tosca

    ach gut

    die is ook heel erg mooi.

    als jullie een foto van tosca willen zien.

    ze staat in het smoelenboek onder de naam pinkeltje.

    dat is mijn;???:bijnaam.

    een foto op het prikbord plaatsen is me tot heden toe nog niet gelukt:;??

    komt meschien nog wel een keer.

    gr.jos en tosca.

  • Ellen

    Nou deze vrrrrrrrrrrrrrrrrrreet je toch ook op hè. Wát een stoere man, ik vindt het een écht mannetje zo. Is Harley ook niet bijna een half jaar? Ik d8 dat hij en Saar bijna even oud waren, ehhhh zíjn natuurlijk.

    Nou het is een lekkerrrrrrrrrrrr ding hoor!

    Heeft ie een penning ofzo om met naam en adres? Is ie ook nog gechipt?

  • marina

    Wat ligt Harley daar lekker in dat winterkastje…kan mij heel goed voorstellen dat jem haast niet kon vinden….tussen al die kleuren van sjaals,dassen etc….

    En wat heeft je hondje een lief guitig snuitje…en de oortjes hangen ook zo mooi.

    Een hondje om ook heel trots op te zijn

    Jij ook lieve groetjes van mij…likje van Beertje voor Harley

  • Tezz

    Harley is van 14 juni (dus nu vijf maanden). Op de foto heeft hij toevallig zijn halsbandje om (met daaraan een kokertje met zijn naam en mijn telefoonnummer), we stonden op het punt om naar buiten te gaan. Eigenlijk heeft hij zijn halsbandje normaal binnenshuis niet om (anders gaat zijn vachtje zo snel klitten in zijn nek).