foto

  • mick

    foto is niet gelukt….nog een keertje proberen

  • Tinie

    Ik ga het proberen uit te leggen

    1. ga naar http://tinypic.com/index.php

    2. Bij file staat er achter bladeren, zoek op je eigen hardeschijf naar de afbeelding die je wilt plaatsen.

    3. Klik op uploaden.

    4. Neem de code voor message board en klik op copy

    5. Ga terug naar het prikbord en maak een nieuw bericht. Zet in dit bericht de code door op de rechterkant van je muis te klikken en kies plakken.

    6. De code verschijnt dan in je bericht

    7. Maak het bericht af en klik op plaatsen.

    Oké hier komt mijn afbeelding!

    Beheerder Tinie

  • mick

    ik ben benieuwd………alsof ik nog nooit foto's hier op het prikbord heb gezet…..echt wel…!

  • mick

    Bedankt Tinie !

  • Tinie

    Hoi Mick,

    Zie je! Er was gewoon even een kleine herinnering nodig. Voor de toekomst staat het nu op het prikbord en kunnen anderen dit ook gebruiken. Prachtige foto die je hebt geplaatst.

    Tinie

  • jos en tosca

    Daar sluit ik mij helemaal bij aan.

    een schiterende foto.mooi voor later.

    gr.jos en tosca.

  • Ellen

    Ooooooooooooooooooo, twéé!!!!!!! Is óók leuk hè, ach eigenlijk wil ik er ook niks over horen, over hoe leuk dat is, dat zie ik zó ook wel en voor je het weet ga je voor de bijl…………………………………….

    Wat scháttig hè, nieuwsgierig aagjes.

  • marina

    Tinie wat lief van je om ons te helpen om een foto te plaatsen….ik wil je bij deze heel heel hartelijk bedanken.

    Eigenlijk is het niet zo moeilijk als het lijkt…ik had het in ong. 10 minuten geplaatst…..mag overigens wel in de krant hoor:-) want zo handig ben ik echt niet op de computer…..maar het geeft mij wel nu meer zelf vertrouwen dat het mij ook gelukt is.

    Nogmaals hartelijk dank Tinie.

    Lieve groetjes van Marina, en een likje van Beertje

  • marina

    Wat fijn dat je de hondjes mee kan nemen naar Denemarken…de procedure zal wel enige tijd geduurd hebben, of viel dat mee?

    Ik heb wat vriendinnen in Noorwegen, maar om daar met mijn hondje naartoe te gaan vergt heel wat voorbereidingen…

    Leuke foto Mick

  • mick

    Nee hoor Marina…….dat viel best mee.

    Ze moesten beiden nieuwe paspoorten hebben (die waren na 3 1/2 jaar verlopen …haha…!) ze waren natuurlijk al gechipt…én ze moesten een extra spuit hebben. We zijn met de auto gegaan en dat ging prima.

    Als we evt. een volgende keer gaan vliegen….tja dan komt er iets meer bij kijken.

    speciale benches en zeer ruim van tevoren inchecken……dan zitten ze een uurtje in het vliegtuig en in Kopenhagen komen ze er weer uit……valt allemaal mee …toch ?

    Dus neem Beertje maar lekker mee naar Noorwegen !