goed tehuis gezocht

  • Inge

    Hallo Allemaal,

    Ik ben op zoek naar een goed thuis voor een maltezer teef. Het is een hondje van ongeveer 15 maanden. Ze krijgt bij haar huidige eigenaren, die een eigen bedrijf zijn begonnen te weinig aandacht en verzorging. De eigenaren hebben na enig aandringen toegestemd met het zoeken van een nieuw, liefdevol huis voor dit hondje.

    Wie in zijn hart en zijn huis plaats heeft voor een lief, maar onzeker hondje, wat waarschijnlijk nog wel wat opvoeding nodig heeft, mag mij zo snel mogelijk mailen.

    Groetjes van Inge

  • marijke

    Wat zielig.Ik zou wel willen weten wat ze er voor moeten of willen hebben ???

    Of is een liefdevol huis belangrijker?????

  • Inge

    Gelukkig heeft het hondje gisteren een nieuw thuis gevonden. Het hondje mocht gratis weg. een lieve mevrouw wiens hond pas was overleden, wilde graag weer een maatje.

  • marijke van Flip

    Fijn dat het hondje een goed tehuis heeft gevonden.

  • marina

    Inge, wat fijn dat dit hondje nu een fijn ! baasje heeft,ik hoop dat dit baasje wel meer tijd heeft voor dit lieve maltezertje.

    Misschien horen we nog hoe het verder gaat?

    Groetjes van Marina

  • Inge

    Hoi Marina,

    Het is een erg lieve, wat oudere mevrouw. Het nieuwe baasje moet wel eens weg, maar is meestal thuis.Ze is nog dezelfde middag met het het hondje in de trimsalon geweest. Ik denk dat dit hondje een paar hele fijne jaren gaat krijgen.

    groetjes van Inge