wil mij aansluiten

  • Hanny Hoedjes

    Beste maltezer mensen,

    Voorjaar dit jaar heb ik een oproepje gedaan over een welkom maltezer. Hierop heb ik vele reacties gehad. Leuk hoor. Toen was het prikbord plotseling weg, terwijl wij inmiddles een lief maltzertje hadden gekregen. Gelukkig is het er weer, want ik las het altijd met veel plezier, ook tocn wij nog geen hondje hadden. We hebben nu dus een pupteefje van 12 weken, Floor genaamd. Zij staat sinds gisteren ook op de smoelenpagina.

    Ik hoop straks ook regelmatig de “pebeën”. Het gaat goed met onze Floor.Wel heeft ze een virusje opgelopen, dus veel niezen en ze krijgt oordruppels. Dat begint al goed, maar dit heeft ze waarschijnlijk op de pupsoc.cursus opgelopen. Gelukkig heeft ze inmiddels haar derde prik gehad, kunnen we even verder wandelen dan alleen maar thuis op de stoep.

    Ik ben helemaal besmet met het maltzervirus, lees alles hierover en volg ook de sites van de kennels e.d.En al die foto's, er is er ook bijna geen één hetzelfde. Leuk hoor.

    Ik wens iedereen een lieve maltzergroet, en tot peebees.

    Hanny Hoedjes en de kleine Floor.

  • jos en tosca

    goede morgen.

    welkom bij de club.; ook namens mij en tosca.(pinkeltje is haar bijnaam.)

    ik wens je veel prikplezier.en bedankt voor je reactie in het smoelenboek.

    met vriendelijke groet.jos en tosca.

  • jos en tosca

    tosca is nu.5 maanden:?

    dat vroeg je in het smoelenboek.zal het even zo doorgeven.

    heb een storing op de computer.van wegen het slechte weer hier.

    gr.jos en tosca.

  • to brouns

    welkom bij de club, ik wens je veel plezier hier op het pb en natuurlijk met floortje

    zal gauw in het smoelenboek kijken.

    mijn hondje heet joey en is inmiddels bijna zeven maanden en een hele lieve deugniet.

    gr. to

  • Tezz

    Hoi Hanny, welkom! Leuk zijn ze he……………die mooie witte pinsjes en prinsesjes!

    Jammer dat het pb een tijd uit de lucht is geweest en dat is ook meteen de reden waarom het hier (nog) niet storm loopt. Maar dat zal in de loop van de tijd allemaal wel goed komen!

    Mijn Maltezer is inmiddels al weer bijna vijf maanden. Het is een reu en hij heet Harley!

    groetjes en veel pb plezier!

    Tezz