Yes! Weer een PB!!!

  • Tezz

    Zo…………..puur toevallig tikte ik het adres nog eens in (want ik had hem al verwijderd uit mijn favorieten) en Yes! Weer een Prikbord! Hulde voor de beheerder…….

    Ik vond het zo jammer dat het weg was…….ik heb het echt gemist! Gewoon af en toe wat posten of een vraag stellen…………en natuurlijk foto's van kleine Harley spammen, hahaha! Die vlegel is inmiddels ook al weer bijna vijf maanden! Hij doet het supergoed, ik zit inmiddels ook met hem op de puppycursus (zal hem eens wat manieren bijbrengen, hihi).

    Hier een foto van Harley die totaal niet door heeft dat hij een klein wit hondje is….

  • Tinie

    Hallo Tezz,

    Hij is om te stelen! Het is maar goed dat hij met een foto op het prikbord staat! Als hij fisiek langs zal komen……… jeetje wat en pop! en die ondeugende blik! Vraag mij af of hij zich wel laat trainen op de puppycursus. Ik zal je een geheimpje verklappen ( mij lukt dat niet) met zo'n koppie en uitdrukking! Die wind mij gelijk om zijn pootje's .

  • Tezz

    hahaha hij weet inderdaad precies hoe hij dingen voor elkaar kan krijgen! Maar hij is wel heel erg op mij gericht, en voor zijn baasje doet hij alles! Dus de commando's zit, af en poot lukken al aardig. Het enige wat deze dondersteen maar niet wil doen is het commando ‘kom’…………En ik maar gek doen (kom dan Harley, kom dan bij het vrouwtje, kom lieve schat en dan met zo'n achtelijk popperig piepstemmetje….) maar hij doet het niet!

  • Tinie

    Heel herkenbaar! Maar, misschien gaat het toch lukken?? Wie weet de aanhouder zal winnen.

    Tinie

  • Saskia D.

    Hoi,

    Onze Kelly is nu bijna 5 en nog steeds vindt ze het modderwater buiten uit een bloempot veel lekkerder dan het verse drinkwater binnen!

    Dan kijkt ze zo heerlijk onschuldig en gaat dan het liefst op schoot liggen en ons hoofd of handen likken… Ja ik weet het…het mag niet maar ja…

    Wij gaan minstens 2 keer per jaar op vakantie naar de zee en dan gaat de dame heel hard janken en blaffen als ze door een plasje water moet lopen…

    Net zo lang tot iemand haar over de plas heen tilt…Nee, voor de rest is ze heel bang voor water… Dit in tegenstelling tot onze Fleur die gewoon overal door heen banjert!

    Saskia D. die van…

  • to brouns

    prachtige foto en heel herkenbaar . moest vandaag nog wat planten verpotten en naar binnen sjouwen en je kunt je al voorstellen wie er het eerst in de potgrond zat te wroeten. maar wel heeeel erg leuk.

  • jos en tosca

    Yes daar zijn we weer:??

    hiep hiep hoera.waar:???? zijn marina en wim.

    en de rest.????? welkom terug allemaal.

    zelfs tosca:?? is blij.

    gr. jos en tosca. een geschenk uit de hemel.

  • els

    hallo tez

    hij heeft een heelijk koppie als je die van mij ziet die kan het ook zo goed zo een snuitje maken maar is wel leul mijn sascha staat op de smoelenpagina

    echt een ondeugd maar wel een leuk poppetje

    gr els en pootje van sacha

  • jos en tosca

    zou bijna vergeten:??

    wat een leuke foto.:die mag ook in bad.:??.

    grappig toch.zo,n koppie.geweldig.

    gr.jos en tosca.;??