Blokje om

  • Ellen

    Hallo allemaal welkom terug!

    Mijn zus maakte mij attent op het terugkeren van het prikbord. Léuk! Ja idd jammer van de vorige berichten dus misschien vertel ik nu wel oud nieuws,maar ik ben ergens erg enthousiast over.

    Ik zit met Saar(5 mnd) op cursus en de tweede keer was het nogal koud, bij thuiskomst gaf ze over, eerst dacht ik dat ze wagenziek was maar daar heeft ze eigenlijk nooit last van. Ze had gewoon een koud en nat buikje!

    Google-'nd kwam ik op de site van ‘Blokje om’ en daar heb ik een dekje laten maken. Was heel snel klaar( Lekker met dit saaie koude weer), prachtig verpakt, mooi dekje, niet duur, goede service.

    Dus misschien een tip?

    groet Ellen en een poot van Saar.

  • Tinie

    Hallo Ellen,

    Inderdaad erg handig. Vele mensen en honden natuurlijk hebben hier al gebruik van gemaakt. De site staat ook op de startpagina!

    Tinie

  • Riet

    Hallo Ellen

    Als je wilt kun je de jasjes ook zelf maken, dit doe ik al jaren. met een lappie stof en een zachte voering is het zo gepiept. ik weet niet of je handig ben, maar als je wilt stuur ik je het patroon wel tegen moet

    Je bent met twee jasjes 1 avondje bezig,

    En inderdaad voor de maagstreek is het ook lekkerder, Mickey heeft het ook iedere keer in het najaar, zodra hij gaat spugen weet ik dat hij zijn jas nodig heeft

    Lucky vind een jas eigenlijk niets maar voor de kou is het wel lekkerder voor zijn maag.

    Suc6 en als ik je kan helpen mail dan even

    Riet

  • Ellen

    Dank je wel Riet. Nou ik ben zelf niet zo enorm handig maar mijn zus,die sinds kort ook een Malteesje heeft leest ook dit prikbord, zij neemt misschien wel even contact op voor het patroon, ze wilde het bij mij al even afkijken, maar een patroontje is handiger denk ik. Hartstikke bedankt!

    gr. Ellen en een warme poot van Saar.

  • to brouns

    hallo riet

    lees het berichtje over jasjes , het is inderdaad waar die kleintjes zijn zo dicht bij de grond met hun buikjes en onze joey draalt echt niet om door het natte gras te rollen. hij heeft al wel een jasje maar een reserve is nooit weg. ik was trouwens op de hondenshow in het mecc. maar daar heb ik ze ook niet gezien.

    zou je me het patroontje dan kunnen sturen. dan kan ik het zelf proberen.

    alvast bedankt.

    gr. to