strikje

  • to brouns

    even een vraag , de vacht van onze joey ( 6 mnd) wordt langer dus ook de pony voor z'n ogen , nu heb ik strikjes en elastiekjes aangeschaft , hij laat ze ook keurig netjes zitten. staat echt heel grappig zo'n palmboompje op zijn kopje. maar moet ik nu ook van die papiertjes gebruiken of kunnen de strikjes zo gebruikt worden.

    gr. to

  • Tinie

    Hallo to,

    Nee, hoor je kan het strikje zonder papiertje gebruiken. Meestal zitten er van die latex elastiekjes achter. Wanneer je ze dagelijks eruit- en weer in doet gaat het goed. Showmensen gebruiken papiertjes om beschadigingen te voorkomen (papilotten). Misschien heb je dat wel eens gezien?

    Groetjes Tinie

  • to brouns

    bedankt tinie voor je antwoord. inderdaad heb ik op shows al gezien dat ze dit allemaal doen. in het mecc zijn we ( ik en mijn dochter) gaan kijken . tjonge wat een gekam, maar het ziet er dan ook heel erg mooi uit.

    joey is niet zo dol op dat borstelen , maar met een beetje goede wil en heeeel veeeel kleine snoepjes kom ik al een heel eind . en zoals gezegd de aanhouder wint !

    gr. to