Even over Mika

  • Patricia

    Hai hai,

    Hier even een vraagje van mijn kant,

    Mika is aan het puberen, dachten we eindelijk van het geknaag af te zijn begint ze weer!

    Geen speelgoed of schoen is veilig meer voor haar!

    Buiten ook, eerst kon ze rustig los lopen en kwam ze altijd als ze geroepen werd maar nu pff! ;)

    Nou hebben we eerder honden gehad en weten we dat we consequent moeten zijn wat we ook echt wel doen hoor, maar als iemand nog creatieve tips heeft dan horen we ze uiteraard graag!

    Groetjes Patricia en een lik van Mika

  • Saskia.D

    Hoi

    Heeft Mika wel haar eigen spulletjes waar ze wel op mag bijten?

    Ik bedoel dit niet als kritiek hoor maar ook wij hebben al meer dan 30 jaar honden en zij hebben op een enkel houten blokje na nog nooit iets gesloopt wat niet mocht.

    Onze Kelly is een hond die ontzettend graag speelt met alles wat ze tegenkomt.

    Ze is nu bijna 5 en vanaf het begin staat er hier een houten bak met haar eigen speeltjes.

    Daar zitten o.a. oude pantoffels, piepbeesten, plastic bakjes, piepballen, knuffeltjes en kauwbotjes in.

    Maar haar grote favorieten heb ik zelf gemaakt! Zoals aan elkaar geknoopte sokken en het allerleukste vind ze een in repen geknipte en daarna aan elkaar geknoopte rekbare lap stof!

    We ruimen steeds alles op en het is ontzettend leuk om te zien hoe ze steeds weer bij haar eigen speelgoedbak staat met een gezicht van; wat zal ik nou eens kiezen?

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt….

    Groetjes, Saskia D. van Kelly en Fleurtje.

  • Patricia

    Ze heeft idd genoeg eigen speelgoed, (flostouw, piepbeestjes wat oude knuffels van ons zoontje, wat kauwbotten)

    Ze heeft echt wel genoeg en ze weet ook echt wel wat van haar is en wat niet.

    Het lijkt af en toe alleen of ze bitterballen in der oren heeft! ;)

    Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!

    Groetjes Patricia en een lik van Mika