prikbord

  • mick

    Hallo Tinie

    Het zal nog wel even duren, voordat de exprikkers in de gaten hebben, dat het prikbord weer bestaat.

    Kan je die mensen niet via het smoelenboek benaderen ?

    mick

  • Tinie

    Hoi Mick,

    Ja, dat zou ik wel willen, maar daar staan geen email adressen bij. Ach, het komt vanzelf wel weer op gang. Moet even de tijd hebben.

    Tinie

  • Saskia D.

    Hallo,

    Wat ben ik blij dat deze site weer terug is en wat heb ik hem gemist!!

    Zelfs naar Tezz gemaild maar die wist ook niet hoe het kwam dat de site weg was…

    Ben eigenlijk ook heel benieuwd waardoor de site zo lang weg was…

    Kan iemand me dat vertellen?

    Ook hier even een up-date: met Fleur en Kelly gaat het goed.

    Kelly die bijna 5 is vind het nog steeds heerlijk om met haar sok, plastic bakjes en piepbeesten te spelen en Fleur bekijkt het nog steeds van een afstandje…..

    We hebben Kelly pas laten dekken en hopen over een paar weken te weten of ze zwanger is.. Heel spannend allemaal!

    Groetjes Saskia D. die van Kelly en Fleurtje.

  • joke

    Ik had een mail gestuurd naar de webmaster en kreeg bericht dat als er weer iemand de pagina wilde beheren dat ie terug kwam.

    En hier is ie weer. Gelukkig!!

  • Tinie

    Hallo Joke,

    Inderdaad het prikbord en de maltezer.startpagina.nl is weer terug! Het zal wel enige tijd duren voordat alle ‘prikkers’ het weer door hebben. Hoop dat jullie weer veel plezier hebben. En missen jullie iets, laat het mij weten.

    Tinie

  • to

    fijn dat het pb weer terug is van weggeweest, heb inderdaad via allerlei manieren geprobeerd de site te vinden , maar steeds de pagina is opgeheven.

    even nog vertellen dat het met joey heel goed gaat , ben met hem naar de kapper geweest om een beetje te laten fatsoeneren, want zijn vacht groeit goed , zijn tandjes wisselen nu en ik heb er al een paar gevonden. het liefst rolt hij zich over het gras en alle mogelijke bladeren en dan maar weer kammen ,maar dat is niet zo zijn favoriete bezigheid, dus allerhande afleiding verzinnen met botjes en beloningen.

    gr. to