even bijpraten

  • mick

    Zoals (misschien nog) bekend heb ik altijd geschreven over mandy en binkey en ook foto's e.d. geplaatst van beide hondjes met onze drie kleinkinderen (6,4 en 2 jr.). Heb ook geschreven…..waar de kindjes zijn zitten de hondjes en andersom !

    Jammer genoeg is onze oudste zoon met zijn gezin in juli vertrokken voor een jaar of drie naar Denemarken. (het vertrek op schiphol is ca. 2 weken geleden nog uitgezonden op TV….misschien hebben jullie dat wel gezien)

    Aan het eind van deze week vertrekken wij voor 3 weken naar Denemarken (om o.a. een weekje op te passen….héérlijk!)

    Mandy en Binkey ( 3 1/2 jr.) gaan mee. Met een nieuw paspoort (hun oude was verlopen….om je rot te lachten !)…..een paar spuiten….en een rekening van de DA á raison van 145 euro…..kassa !

    Ook zijn ze net samen naar de kapper geweest……ook 80 euro !….en wat vooral zo prettig was……s'morgens naar de kapper…..s'middags maakt manlief een wandeling met de 2 schoonheden…..maar hij was zo weer terug met een stinkende mandy achter zich aan……die had zich eens lekker door de koeienpoep gerold……niet echt feestelijk !

    Ik hoop, dat jullie weer snel het prikbord ontdekken…..want ik heb jullie best gemist hoor !

    gr.

    mick

  • to

    heerlijk toch , om weer van jullie kleinkinderen te genieten in denemarken en dan nog wel samen met jullie hondjes lijkt me echt een groot feest te worden.

    wij , mijn man en ik , worden in februari opa en oma, ben echt benieuwd hoe dat wordt , de kinderwagen staat al klaar.

    en het is ook heel fijn dat het pb weer terug is van weggeweest, zo kunnen we de verhalen weer laten rouleren en info uitwisselen.

    alvast heel veel plezier voor jullie deense reis

    gr. to

  • San van Zoë en Nicky

    Hoi Mick!

    Wat jammer voor jullie dat jullie kinders zo ver weg zitten, alhoewel is ook wel weer leuk om elkaar dan weer te zien, natuurlijk.

    We hopen dat jullie het heel leuk gaan hebben a.s. week en ook voor de hondjes en we wensen jullie een heel voorspoedige reis naar Denemarken.

    (Gaan jullie trouwens met de auto of vliegen??)

    We hopen snel weer iets van jullie te vernemen, en zeker zijn we benieuwd naar alle capriolen die Mandy en Binkey uit zullen halen hahahaha

    Wat een donderstraaltjes he? Geniet er maar lekker van en wel thuis.

    Lieve groetjes

    San, Zoë en Nicky