foto plaatsen?

  • San van Zoë en Nicky

    even proberen…

  • mick

    Wat een schoonheid San !

    Is ze net in bad gewwest of zo ?

    gr. mick

  • joke

    om op te vreten!!!!!

  • jos en tosca

    og og. wat een schatje.

    wat zit hij/zij mooi in zijn haren.

    schiterend gewoon.:!!!.

    die van mij moet eigelijk in bad:???? maar ze is nog te jong 5 maanden nu.

    dat mag nog niet:??. maar mooie foto.

    gr. jos en tosca.

  • Tezz

    Allereerst San: wat een mooi hondje! Echt een plaatje………….

    En Jos: waarom zou je hondje niet in bad mogen??? Mijn Harley is vanaf het allereerste begin door de fokker gewoon in bad gedaan en geborsteld! Ik heb hem vanaf 10 weken in huis en het advies van de fokker om hem iedere week in bad te dien (in ieder geval tweemaal per maand) volg ik keurig op!

  • jos en tosca

    beste Tess.

    Ik heb:?? dat ergens gehoord.maar als dat geen kwaad kan;???.

    gaat zij morgen;??in bad.Ik;!! heb honden schampoo.in huis.

    Heel hartelijk dank voor je tip.ze gaat morgen in bad.;???

    gr.jos en tosca.

  • Tezz

    Gewoon doen hoor! Wat wel handig is, om het de eerste keer met z'n tweetjes te doen. Je hebt zelf je beide handen echt wel nodig (je moet sowieso met 1 hand continue je hondje vasthouden) en met je andere hand de shampoo goed inwrijven en ook weer uitspoelen, dus een extra paar handen is geen overbodige luxe!

    Na de shampoo (die je ook weer goed hebt uitgespoeld) ook nog een conditioner gebruiken om de vacht mooi te houden. Dan weer uitspoelen en met een handoek je hondje goed droogwrijven. En dan komt het leukste (tenminste dat vindt Harley het leukste): droogblazen met de fohn (niet te heet, hij heeft een dun velletje). Terwijl je fohnt ook niet vergeten alvast te borstelen, anders komen er veel klitten in de vacht!

    Succes!!!!!!!!