Welkom!

  • Tinie

    Hallo allemaal,

    Zoals jullie zien is de maltezer pagina weer online! Ik heb geprobeerd alles zoveel mogelijk bij het oude gelaten. Het smoelenboek is behouden gebleven. Helaas, zijn de berichten van het oude prikbord zijn verloren gegaan. Leef jullie weer lekker uit en laat jullie avonturen weer horen en plaats weer leuke foto’s. Blijf elkaar mening respecteren. Voor vragen of opmerkingen kunnen jullie mij bereiken door onderstaande mailformulier te gebruiken

    Tinie (beheerder maltezer.startpagina.nl)

  • mick

    Dit vind ik wel héél feestelijk, Tinie……wil ik even kijken in het smoelenboek, zie ik stomtoevallig, dat het prikbord weer terug is !!!

    Ik hoop, dat de anderen het ook snel in de gaten krijgen !!!

    groetjes,

    mick

  • Patricia

    Hallo Allemaal!

    Hehe eindelijk,

    Ik dacht al waar is het prikbord opeens heen!

    Nou maar snel hopen dat iedereen weer terugkomt!

    Hier gaat trouwens alles goed,

    Madammetje Mika is nu bijna 7 maanden alweer, het gaat zo hard!

    En ze is nog steeds erg lief!

    Nou ik ga weer es ff.

    Groetjes Patricia en een pootje van Mika

  • Tinie

    Hoi Mick en Patricia,

    Leuk hé het vertrouwde prikbord is weer terug! Ik hoop ook dat snel alle prikkers weer het prikbord vinden.

    Doei Tinie

  • San van Zoë en Nicky

    Hoi allemaal,

    Ben blij dat het prikbord weer terug is, alleen erg jammer dat alle oude berichten verloren zijn gegaan…

    Groetjes

    San, Zoë en Nicky

  • gioia

    UIteraard zijn Gioia en ik ook weer heel blij dat het prikbord terug is. Zonde dat de data base verloren is gegaan.

    Door de zoekmodus en alle tips van Maltezer baasjes , was het erg handig om elkaars ervaringen en achtergronden na te lezen. Is het een bewuste keuze om de base op te heffen? of was deze vol?

    @Tinie: wat was eigenlijk de reden dat het prikbord zo plotseling verdween?

    groetjes van Gioia en GEorgette

  • mrduizings

    hallo San,en alle andere prikkers…

    nou ik wist ook niet,wat er gaande was,ikhebvan tijd tot tijd altijd geprobeerd om het prikbord weer te vinden ,maar zonder resultaat,-

    ik ben blij,dat het weer terug is ,en kunnen we weer lekker kletsen ,over onze boefjes ,enkrijgen we weer leuke,verhaaltjes te horen,Groetjes en poot vanRoos & Dolly…

  • marina

    Tinie hartelijk dank voor het opnieuw opzetten van het maltezer prikbord,wat ontzettend goed van jou om dit te doen, want er zit toch heel veel uren werk in om dit bij te houden.?

    Het lijkt mij best wel ingewikkeld om beheerder te zijn van een prikbord….ik vraag mij dan ook best wel af hoeveel tijd hiermee gemoeid gaat?

    Ik ben je zeer dankbaar, en kunnen we weer onze vragen en antwoorden gaan plaatsen, toch best wel heel belangrijk.

    Ook ik heb het PB gemist, maar omdat mijn keuken word gerenoveerd, kon ik niet eerder bij mijn computer komen….alles is hier afgedekt met plastic…tegen het stof.

    Ik maak weer graag gebruik van dit prikbord, en dank je nogmaals voor je enorme inzet met het realiseren hiervan.

    Groetjes van Marina en likje van Beertje:-)

  • Tinie

    Hoi Marina & Beertje,

    Fijn hé het prikbord terug. Inmiddels komen langzaam aan alle bekenden weer terug. Ja, in het begin was het héél veel werk. Nu valt het best wel mee hoor.

    Heel veel plezier!