Maltezer gezocht

  • loes

    hallo Linda,

    Heb je de malthezer nog??

    ik ben al weken op zoek naar een malthezer van die leeftijd.

    gezien onze leeftijd 64 jaar.

    is het beter om geen pup meer aan te schaffen.

    met vr gr loes hoop iets van je te horen

  • loes

    hallo Maryse,

    zit ff te denken ik ben zo,n malthezer fan dat ik even afwacht op de reaktie van linda.

    gr loes

  • joyce van fessem

    Hallo,

    Wij hebben een maltezer met de naam Scooby. Scooby is 6 jaar oud en een lief hondje maar omdat wij weinig tijd hebben voor hem zijn wij genoodzaakt een nieuw baasje voor hem te zoeken. Hij is leuk, aanhankelijk, kan goed met kinderen en andere honden overweg. Hij is hartstikke gezond alleen heeft hij niet zo'n goed gebit wat inhoud dat hij ieder jaar bij de dierenarts even op controle moet voor zijn gebit. Omdat wij hem niet zomaar weg kunnen doen willen wij een goed nieuw huis en baasje voor hem zoeken. Als iemand intresse heeft laat degene contact met mij opnemen.

    Groetjes Joyce

  • lidwien

    hallo, ik zie dat u op zoek bent naar een hondje. Ik heb zelf een probleem. Ik heb een malthezer leeuwtje van 5 a 6 jaar; onze Max. Omdat mijn dochter op kamers gaat en ik veel meer ben gaan werken, zit oa Max veel in de banche. Zijn vader heb ik ook nog maar die is oud en slaapt de hele dag. Maar Max vind ik zielig. Hij is zo speels en vrolijk ,kwispelt de hele dag, doet geen vlieg kwaad, blaft alleen soms als de bel gaat, kan los lopen,houdt van balletjes gooien etc. Ik wil Max eigenlijk voor mezelf niet kwijt maar ben toch rustig aan het zoeken of ik iemand vind die een beter baasje voor Max kan zijn.Ik las uw advertentie en spreekt me erg aan. Max is alleen geen pup meer en altijd samen geweest met zijn vader. Zou u er even over na willen denken. Mocht het een misschien zijn, dan stuur ik u wel foto`s