Hoi Allemaal,

Ik ben Marjan en ben een trotse mama van twee kindjes een van 3 maanden en een van 2,5 jaar , zelf heb ik uit mijn vorige relatie drie hondjes gehad en meegenomen

in mijn volgende relatie dit is allemaal perfect.

Alleen heb ik een zorg kindje die van 2,5 jaar met ernstige hemofilie alle twee de jaren ging het goed kon ze ook opvang bieden bij andere maar dit is elke keer toch weer moeilijk om

ze alledrie een plekje te geven.

Nou is op dit moment ook nog eens een probleem de honden willen ook rustig liggen en genieten van hun jaartjes die ze nog hebben en niet rond rennende kids om hun heen die ze steeds lastig

vallen ze hebben dan wel hun bench waar ze rustig kunnen liggen maar om steeds maar daarin te doen vind ik geen optie ze verdienen gewoon hun rust nu.

Heb twee malthezers van 2003 en een ruwharige jackrussel alledrie erg maar dan ook erg lieve honden alleen willen ze gewoon hun rust nu en die kan ik op dit moment niet meer aan hun bieden.

Weten jullie misschien iemand die voor mijn lieve beestjes kan zorgen en ze nog de nodige liefde kan geven die ze verdienen hoor graag als jullie wat meer weten.

Een malthezer genaamd rocky die gaat 8 juni nog even langs de dierenarts voor zijn gebit wordt helemaal gedaan en zijn vaccinaties en de andere twee gaan deze maand ook nog voor vaccinaties en wormen kuur

ook zijn ze alledrie af gelopen week bij de kapper geweest.

Hoop dat u mijn kunt helpen het doet me veel verdriet want 9 jaar zorgen voor je beestjes is niet niks maar het beste voor hun is een rustigere plek