maltazer onze hond van 4 jaar plast overal in huis

  • willy

    wat kunnen wij hier aan doen.

    als wij even niet naar hem kijken heeft hij weer een plas gedaan.

    loop de hele dag dag met azijn achter hem aan om het schoon te maken

    geef hem alstublieft een goede raad.

  • Irene

    Ik zou allereerst je willen adviseren om langs de dierenarts te gaan om uit te sluiten dat het niet om een gezondheidsprobleem gaat.

    Ik kan me bijna niet voorstellen dat een gezonde 4 jarige hond zomaar opeens gaat binnenplassen.

    Zeker niet als hij niet alleen thuis is.

    Zou hij het alleen doen als je niet thuis bent zou ik benchtraining aanraden.

    Werkt altijd(mits de hond gezond is)

    Succes ermee!

  • tipsy

    halo ik heb in huis en in 7 jaar heeft hij nog nooit in huis iets gedan. ik heb hem geleert met veel liede en praten met hem om alleen naar de w.c te gaan in de avond als hij diaree heeft, dan wijs ik hem met de vinger waar hij moet zijn en dan een koekje te geven.en in je huis, maak je elke dag als je kan dwijlen met sitroenela al heb je vloer bedeking doe je dat. en sitroenela olie spejen in huis waar hij plast voor al, dat vind die hond niet leker . en er komt een dag dat die niks meer in huis doet.en ook kan je doen , is dat als hij plast, en je ziet hem, je pak hem stiletjes en je vrijf hem zijn mond er in dat is vreselijk voor een hond en als je hem heb gesmeert met zijn mond er in zeg je boos tegen hem, hier in de w.c is je plaats om te plassen en nergens meer.het is wel een werk, maar zo heb ik met honden van anderen gedaan en klaar was het.ik krijg hondjes thuis voor twee of drie maanden om ze zo te leren,en het lukt me. heel veel praten en doen wat ik u zegt het moet luken en overdag 4 keer naar buiten gaan en als hij of zij buiten doet geef je een koekje. en zeg je goed zo .