goed tehuis gezocht

  • yvon

    Re: gezocht mini maltezer

    Gepost door: thefiveoaks@gmail.com ()

    Datum: 26 september 2010 15:18

    Ik ben op zoek naar een thuis voor Pukkie van 3,5. Zijn bazin is opgenomen en het is niet zeker of hij wel weer naar haar terug kan. Hem maanden in een pension zetten is geen optie. Hij heeft alle intentingen gehad. Is gecastreerd en gechipt.

    Het is een schat van een hondje dat met grote en kleine honden kan mgaan en met kinderen. Wel heeft hij een heel eenzaam bestaan ehad bij een oudere dame en zal nog veel moeten leren Hij heeft eerst een maand in pension gezeten maar vereenzaamde en de afgelopen drie weken heeft hij bij een gezin doorgebracht die heel hard met hem hebben gewerkt. Hij is zindelijk, kan enkele uren in een bench zitten . Helaas heeft het gezin waar hij is drie grote honden en omdat Puckie maar 2500 gram weegt wordt hij ondeer de voet gelopen. Puckie heeft geen papieren maar is wel een echte malthezer.

    groetjes

    leeuw

  • doke

    Goede avond,

    Ik heb op het forum gelezen dat U een goed tehuis voor Pukkie zoekt,in de hoop dat U hem nog heeft ik reageer namelijk voor mijn tante die al haar leven honden heeft gehad,want anderhalf jaar geleden is haar westy overleden waar ze veel verdriet van heeft.Ze wil namelijk haar liefde weer delen met een hondje want dat krijgt hij zeker.In de hoop dat ik verdere informatie van U krijg waar U woont en in de hoop dat Pukkie nog bij U is verblijf ik vriendelijk groetend,Doke Schmidt

  • mario03

    Hallo,Ik heb gereageerd op Pukkie voor mijn tante in de hoop dat hij er nog is.

    Maar ik heb nog niets vernomen.Voor alle zekerheid geef ik hier mijn email adres

    dschmidt@orange.nl in afwachting op Uw antwoord verblijf ik vriendelijk groetend,Doke