Let Op Waarschuwing

  • Riet

    Hallo Dierenvrienden

    Wij hebben op 22 juli onze jongste huigenoot Sam opgehaald bij de fokker

    Dit is de Fam ….. in Baarle Nassau

    Inmiddels heeft Sam zijn broertje gevonden hij woont 13 km bij ons vandaan,ook hebben ze elkaar inmiddels ontmoet en dat was fantastische

    Omdat de paspoorden van zowel Sam als die van Woezel niet klopten,hebben we onze hondjes opnieuw laten inenten bij de DA, Sam had twee stickers in zijn paspoort en Woezel maar 1, Sam en Woezel zijn geboren op 26-4-2009

    Tot onze grote verbazing staat er opnieuw een advertentie op Marktplaats van de Fam ….., wij hebben nu sterk het vermoeden dat deze Fam een tussenhandelaar is die Maltezers en Jack Russels verkoop van een fokker/kennel uit Belgie

    Ook blijkt dat DA die de pups (zogenaamd) ingeente zou hebben, zich ook verleend naar praktijken in Belgie

  • petra

    Heb al meerdere keren gezien dat er ook elke keer de zelfde fotoos neer gezet worden.En ja deze fokkers halen ook vaak hun hondjes uit bulgarije of roemenie en ik vindt dat je ook niet via markplaats een hondje moet kopen , ik zelf heb ook 5 puppy"s maar zet ze echt niet te koop op deze reclame zooi, er zijn misschien best wel een keer goede mensen tussen maar ik hoef niet.Mijn maltezertjes mogen alleen weg naar een goed thuis en dat ik ze mag blijven op zoeken en ik neem daar alle tijd voor

    want ze hoeven niet perse met 8 weken weg en bij mij gaat het niet om het geld, als ze al zo vroeg weg gaan zijn ze toch best wel een beetje gestrest en dat vindt ik zielig.Maar ja meer zeg ik niet en nog eens voor de duidelijkheid er zijn ook goede mensen met goede maltezer pups.

  • loes

    hallo,

    goed van jullie dat je dat hier vermeld van de fokkers die maar wat doen.

    Maar laten we hopen dat het zo,n beetje bekend is bij de maltezer liefhebbers dat je nooit op marktplaats moet kopen.

    ik heb mijn maltezers altijd bij de fokkers van de rasvereniging gekocht.

    mijn laatste is 5 jaar terug overleden helaas al op 2 jarige leeftijd aan epileptie,ik ben al die tijd bang geweest om weer een maltezer te nemen

    nu ben ik zover.maar ik zoek een particulier die een nestje heeft en betrouwbaar is!!!want fokker is echt te duur nu.

    Als jullie is iets weten!!!?

    we hebben lang gedacht we zijn nu 64 jaar dus zou voor het beestje beter zijn een paar jaartjes oud ,als we nu een pup aanschaffen en ze word heel oud

    loop je toch de kans dat ie ons overleeft en dat is zielig willen we niet.

    Groetjes en als iemand iets weet hoor ik het wel.