Maltezer gezocht....

  • Ineke vd Woude

    Hallo Wim ,Ik kan het niet beter bewoorden,en ben het helemaal met jou eens schandalig om zo over je hondje te denken.

  • lidwien

    hallo, ik zie dat u op zoek bent naar een malthezer leeuwtje. Ik heb zelf een probleem. Ik heb een malthezer leeuwtje van 5 a 6 jaar; onze Max. Omdat mijn dochter op kamers gaat en ik veel meer ben gaan werken, zit oa Max veel in de banche. Zijn vader heb ik ook nog maar die is oud en slaapt de hele dag. Maar Max vind ik zielig. Hij is zo speels en vrolijk ,kwispelt de hele dag, doet geen vlieg kwaad, blaft alleen soms als de bel gaat, kan los lopen,houdt van balletjes gooien etc. Ik wil Max eigenlijk voor mezelf niet kwijt maar ben toch rustig aan het zoeken of ik iemand vind die een beter baasje voor Max kan zijn.Ik las uw advertentie en spreekt me erg aan. Max is alleen geen pup meer. Zou u er even over na willen denken. Mocht het een misschien zijn, dan stuur ik u wel foto`s

  • justin

    Halo kennis vn mij heeft nestje met paspoort ontwormd enzo..vraagt er niet zo veel voor