af te halen teckel

  • marina

    Is het een ruw harige teckel of gladharig?

    Ik vraag dit omdat ik nogal nare ervaringen heb met vooral ruwharige teckels, zijn gauw agressief, en mijn vorife maltezer hondje is 2 keer door verschillende!! ruwharige teckels gebeten….! Met beide keren een behoorlijke infectie , wat onder lichte narcose behandeld moest worden….!!!

    Teckels hebben wel een ander karakter, dat is mijn bevinding!

    Je zegt dat de Teckel van je buren lief is voor kinderen, maar is deze teckel ook lief voor andere honden en mensen.?? Heel belangrijk om ook dit hier op het pb te vertellen, hoe meer inform. hoe beter!

    Succes met het vinden van een baasje!

  • marina

    Ik zag het ook niet als een grapje, maar vind het ook niet nodig om hierop negatief te reageren….ik had wel zoiets van…'''''beetje raar dat het hondje weg moet omdat hij naar zijn bazin kijkt''''……!!

    Je gaat er toch geen grapjes over maken als die buren hun hondje niet meer kunnen of willen hebben?

    Is dan het gehele bericht van jou oproep een grap??

    NB…ik kan niet de foto zien van deze teckel…..was het soms aan de hand van deze foto te zien dat het een grap was??

  • Wim

    Ik wilde eerst nog reageren…maar de praktijk bewijst het al.

  • H

    sommigen snappen de grap niet (en ja, je moet wel de foto zien) En als je het niet leuk vindt, kies er dan voor om niet te reageren.

    Ik zal niet weer van die dingen hier plaatsen, wordt duidelijk niet gewaardeerd/gesnapt.

    Jammer. Beetje humor moet kunnen lijkt me.

  • marina

    Jammer dat je nou zo reageert want ik snap het werkelijk niet!

    Ik heb gezocht naar de foto, maar kan deze niet vinden!!

    Misschien kun je een betere link plaatsen, zodat het dan wel beter over komt??

    Met de bewuste foto in jou eerste bericht, zal de grap dan wel misschien beter over komen?

    Ik kom misschien een beetje bot over, maar bedoel het niet zo!!

    Plaats nou eerst maar es die foto hier op het prikbord, dan zul je waarschijnlijk leuke reakties krijgen H :-)H schreef:

    >

    > sommigen snappen de grap niet (en ja, je moet wel de foto

    > zien) En als je het niet leuk vindt, kies er dan voor om niet

    > te reageren.

    >

    > Ik zal niet weer van die dingen hier plaatsen, wordt

    > duidelijk niet gewaardeerd/gesnapt.

    >

    > Jammer. Beetje humor moet kunnen lijkt me.

  • H

    De grap is nu al verloren gegaan . . .. als ik de link kopieer zie ik de foto wel, betere link heb ik niet. Daarom mijn laat maar.

    Gr.

  • Hanny

    Wat een heerlijk gekissebis! Ook ik heb die mail in mijn mailbox ontvangen.Wie het wil hebben, ik stuur het zo hoor maar dan wel je adres ff mailen.

    Het is een gezicht gemaakt in een hondekop.

    gr Hanny en een knuf van Floor

  • marina

    ok, laat maar! Ik heb de link zelf ook getypt, exact zo als jij het in je eerste bericht deed, maar kan het echt niet vinden….

    Misschien dat het de andere PB bezoekers wel lukt?

    Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen ster ben in het zoeken op internet, misschien ligt het aan mij dat ik dan die foto niet kan vinden?

    Maar ach, het is toch ook de sop in de kool niet waard om hier verder op door te gaan:-)

    Welterusten, en morgen gezond en goed lachs weer op!

    Groetjes, Marina van Beertje

  • marina

    nee toch….ha ha ha ….ja, dan kan ik mij voorstellen dat het echt wel om te lachen is, en ik hou echt wel van een leuke grap hoor….in iedergeval bedankt Hanny…..nu is er een samenhang met het bericht!!! lol

    En snap jij het nu ook Wim :-) ha ha ha Hanny schreef:

    >

    > Wat een heerlijk gekissebis! Ook ik heb die mail in mijn

    > mailbox ontvangen.Wie het wil hebben, ik stuur het zo hoor

    > maar dan wel je adres ff mailen.

    >

    > Het is een gezicht gemaakt in een hondekop.

    >

    > gr Hanny en een knuf van Floor

  • Wilfred de Rooij

    beste,

    als het aanbod nog geldt graag,

    mijn oude teckel is op 04-01-2013 overleden en we zoeken nu een nieuwe omdat het te rustig in het huis is,

    ik hoor graag van uw reactie